Σχόλια Αναγνωστών

Διαβάστε ποιά άρθρα του naftemporiki.gr έχουν σχολιαστεί περισσότερο από τους αναγνώστες.

2
Ωφέλιμη η παγκοσμιοποίηση, καιρός να γίνει και δικαιότερη ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ & ΑΓΟΡΕΣ Ωφέλιμη η παγκοσμιοποίηση, καιρός να γίνει και δικαιότερη Πέμπτη, 11 Μαΐου 2017|18:48
  • ΤΑ ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ
  • sanio | 11/05/2017 20:26

    Πολυ καλο αρθρο. Η κουρασμενη Ευρωπη καλο θα ηταν να ξαναδειξη τον δρομο και τον τροπο να εφαρμοσθει αυτο το μοντελο αναπτυξης.
    Δηλαδη διατηρηση της ελευθερης αναπτυξης με ισχυρο συστημα κανονων που θα καθοριζει τις συμπεριφορες, την αμυνα και την ισοκατανομη του παρογομενου πλουτου.
    Η εξουσια που θα επιβαλει ενα τετοιο μοντελο θα πρεπει να ειναι ισχυρη ,αμεροληπτη και χρηστη.
    Η εημερια των πολιτων να ειναι το μοναδικο κριτηριο και κινητρο.

    περισσότερα
    5 2
  • ΔΗΜΙΟΣ | 11/05/2017 16:20

    Η ΕΕ είναι αυταπόδεικτα μία υπερεθνική εγκληματική οργάνωση και τίποτα περισσότερο.
    Απαρτίζεται από εγκληματικά και κακοποιά στοιχεία των οποίων οι πράξεις και οι μεθοδεύσεις είανι συνώνυμες των μεγαλυτε΄ρων εγκληματικών στοιχείων που γεννησε η Ιστορία(βλ.Χιτλερ,Μακκιαβέλι,κα).
    Η μόνη απάντηση σε αυτή την εγκληματική οργάνωση, όπως ονομάζεται η "εγκληματική οργάνωση του ευρώ", πρέπει να είναι η διαλυσή της και με πάταγο μάλιστα.
    όποιος συγρωτίζεται με αυτούς και συμμπράττει στα εγκληματά τους είναι το ίδιο εγκληματικό στοιχείο με αυτούς και πρέπει να έχει την ίδια τύχη με αυτούς τους εγκληματίες.
    Εδώ και τώρα λοιπόν δημοψήφισμα για την έξοδο από την εγκληματική αυτή οργάνωση, έξοδος από την ΕΕ δηλαδή με συνοπτικές διαδικασίες.
    Επειδή οι λαδωμένοι μέχρι τα αυτιά ... εν τη Βουλή κατοικούντες και παρασιστο κατοικούντες δεν θα κάνουν αυτό που επιτάσσει η πατριωτική ευθύνη τους,ας το απαιτήσουμε με κάθε τρόπο.
    Δνε μπορεί ένας υπερήφανος λαός σαν τον Ελληνικό να συγχρωτίζεται μα ναζιστικά,φασιστικά και εγκληματικά στοιχεία στοιχεία και να γίνεται ίδιος με αυτούς.
    Πριν 72 χρόναι τους διώξαμε με τις κλωτσιές και δυστυχώς εξκαιτίας κάποων προδοτών ως συνήθως συμβαίνει σε αυτή τη χώρα, αυτά τα φασιστόμουτρα κουνού το δάχτυλο στην χώρα μας αντί να τους πνίξουμες μέσα σοτ ίδιο τους το αίμα τόσες δεκαετίες.
    Ποτέ δεν είναια ργά να το κάνουμε τώρα και να βογύμε από αυτή την εγκληματική οργάνωση του ευρώ.

    περισσότερα
    1 0
11
Κρυφή αύξηση ασφαλιστικών εισφορών ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ & ΑΓΟΡΕΣ Κρυφή αύξηση ασφαλιστικών εισφορών Δευτέρα, 08 Μαΐου 2017|08:28
  • ΤΑ ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ
  • paratiro | 11/05/2017 08:35

    "αν δεν δουλεψει ο ιδιωτικος τομεας, για να παραξει πλουτο, θεσεις εργασιας, να πληρωσει φορους, ΦΠΑ και εισφορες, παμε για φουντο! για φαλιμεντο! για κανονι!"

    Απλά και συγκεκριμένα μας τα λές, συμφωνώ και πιστεύω, ότι βαδίζουμε και σε χειρώτερα. Νομίζω, ότι θεωρητικά υπάρχουν δύο λύσεις >
    α) εντός ΕΕ και ευρώ > δημιουργούμε μία ανταγωνιστική χώρα σε διοίκηση και οικονομία (το θεωρώ αδύνατο λόγω νοοτροπίας μας)
    β) εκτός ΕΕ και εκτός ευρώ > αρχίζουμε από την αρχή να φκιάξουμε την χώρα χωρίς μνημόνια και με δικά μας έσοδα.

    περισσότερα
    3 0
  • Aggelos | 10/05/2017 14:04

    Τίποτα δεν απορρίπτεται αγαπητέ Emmanuil. Όλα είναι απολύτως "νόμιμα". Απλώς σε καμία άλλη ευρωπαϊκή χώρα (ακόμα) οι πολιτικοί της (όλοι μαζί) δεν έχουν υπογράψει 3 μνημόνια όπου εκχωρούν κατά 100% την εθνική κυριαρχία και την κρατική της υπόσταση. Νόμος είναι ότι ακριβώς ζητήσουν. Και κανένας νόμος δεν μπορεί να ψηφιστεί αν δεν συμφωνήσουν (αν έχετε αμφιβολία ευχαρίστως να σας γράψω και την ακριβή διατύπωση από το 3ο μνημόνιο, που ψηφίστηκε από 222). Από το 3ο προσχέδιο για να είμαστε ακριβείς, δεδομένου οτι κανένα μνημόνιο δεν πέρασε από την βουλή, ως όφειλαν έστω τυπικά σε αυτό το κακόμοιρο σύνταγμα. Και αυτό μπορώ να το εξηγήσω αν το επιθυμείτε. Κατόπιν τούτων, θα παρακαλούσα όλους όσοι ομνύουν υπέρ του ευρώ κλπ κλπ, να σταματήσουν άμεσα να παραπονιούνται για οτιδήποτε. Στην τελική, αυτοί ακριβώς είναι που ψήφισαν ναι στο δημοψήφισμα υπέρ του 3ου μνημονίου, ή μπας και δεν το κατάλαβαν ακόμα τι ψήφισαν??? Και αυτών η ψήφος μέτρησε τελικώς, όπως όλοι οι υπόλοιποι καταλάβαμε. Με τις υγειές μας και να χαίρεστε τα ευρώ. Γραμμή παρακαλώ για να πληρώσετε τις εισφορές, τις ψηφίσατε!

    περισσότερα
    4 0
  • Asterix | 10/05/2017 07:53

    Έλεος!. Οι "αριστεροί' απελευθερωνουν τις ομαδικές απολύσεις. Και η ΝΔ το στηλιτευει! Πόσο σανό πια θα μας πουλήσετε όλοι?????? Και θα βρεθεί κανένας δημοσιογράφος να ρωτήσει και τους μεν και τους δε, τι λες ρε πουλημενε ψεύτη?

    περισσότερα
    4 0
28
Νέος πρόεδρος της Γαλλίας ο Μακρόν ΚΟΣΜΟΣ Νέος πρόεδρος της Γαλλίας ο Μακρόν Κυριακή, 07 Μαΐου 2017|21:04
  • ΤΑ ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ
  • Asterix | 15/05/2017 21:43

    Άντε, καλά πάει το "ευρωπαϊκό οικοδόμημα", πήγε ο Μακρόν να πάρει οδηγίες από την αφεντικίνα. Κακόμοιροι γάλλοι κι εσείς...

    περισσότερα
    1 0
  • NAK | 09/05/2017 10:50

    Απλά είναι ευχάριστο πως πολλοί παλαιοί συνσχολιαστές ανέκαμψαν στο site.

    Δεν διάβασα - λόγω φόρτου όλα τα σχόλια - αυτό που με εντυποσιάζει καικατά την άποψή μου είναι πως περίπου το 35 % των ψηφοφόρων αυτής της χώρας μετατωπίστηκαν σε έναν πολιτικό σχηματισμό που ΔΕΝ ΑΡΕΣΕΙ στην Ευρώπη. Αντίθετα όμως αυτοί οι άνθρωποι (όσο και να προσπαθούν κάποια κανάλια με αναλύσεις μορφωτικού επιπέδου κλπ στοιχείων, να μας δίξουν πως οι "μορφωμένοι ποτέ δεν θα έκαναν αυτό το λάθος, να επιλέξουν το μαύρο" ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ αυτά τα ΜΜΕ - απλά εθελοτυφλούν) όντες όλοι - ΟΧΙ ΑΠΟ ΠΑΡΘΕΝΟΓΕΝΝΕΣΗ - σκεπτώμενοι πολίτες έφυγαν από το όποιο προηγούμενο "μαντρί" ήταν και πήγαν με τη μία στο άλλο "μαντρί" - το μαύρο όπως το βλέπουμε εμείς οι άλλοι. Αυτοί όμως το βλέπουν "άσπρο" / πατριωτικό.

    Μήπως να το δούμε από αυτήν την οπτική και να μας προβληματίσει?!?!?!?!

    Να σκεφτούμε ΓΙΑΤ'Ι όλο και περισσότεροι (μέσης ηλικίας / μέσης μόρφωσης / που είναι τώρα στην παραγωγή - εργασία) Ευρωπαίοι ΑΡΝΟΥΝΤΕ να αποδεχτούν την "πολυπολιτισμική Δημοκρατία" που προσπαθεί να δημιουργηθεί και αντιδρούν και στρέφονται στο "μαύρο".

    Αλλά και να δούμε πολύ σοβαρά το άλλο πρόβλημα που υπάρχει παντού στας Ευρώπας, το λέμε "μπαχαλάκηδες". Αλλά δυστυχώς όσο πρόβλημα είναι το "μαύρο" άλλο τόσο είναι πρόβλημα οι μπαχαλάκηδες. Αλλο τόσο ροκανίζεται η Δημοκρατία από τέτοιες ενέργειες.

    Δυστυχώς τα φαινόμενα που ευδοκίμησαν και ευδοκιμούν σε πολλές χώρες με "βαρβαρική συμπεριφορά" (ενώ γι' αυτούς είναι "υπέρτατη / Θεϊκή εντολή" να σφάζουν σαν τ' αρνιά τους ανθρώπους) κάποιων ομάδων, έτσι δημιουργούντε και βγάζουν "βλαστούς".

    Δεν ασχολούμαστε μαζί τους - τα θεωρούμε ποταπά και πολύ δεύτερα - και να που μας οδηγούν!!!

    Καλό είναι να βλέπαμε ΚΑΙ αυτή τη "σκοτεινή" πλευρά του φαινομένου που προέκυψε σε τούτες της εκλογές. Δεν έχει σημασία να συμφωνούμε ή διαφωνούμε - απαραίτητο είναι να το σχολιάσουμε.

    περισσότερα
    3 1
  • DKK | 09/05/2017 06:32

    Εκτος και ειναι τυχαιο,εκφραζεις τις αποψεις που διατυπωσαν σε δηλωσεις τους ακροαριστεροι μπαχαλακηδες που τασπασαν στο Παρισι διαδηλωνωντας κατα της εκλογης Μacron πριν καλα καλα τελειωσει η καταμετρηση που τουδωσε 65+%.Τοση Δημοκρατια απ τα αριστερα.Οπως ακριβως και στα καθ ημας,την επομενη καθε εκλογων ΚΚΕ και λοιποι κηρυσσουν την ταξικη παλη τους κατα των μονοπωλειων και των εκπροσωπων τους (που ξυπναν 05.30 για να παρουν το Λεωφορειο που δε ερχεται λογω απεργιας-ταξικης παλης) ,ΤΟΣΗ δημοκρατια— δημοκρατικοτητα.
    Ουτε ειναι τυχαιο το οτι επαναλαμβανεσαι καταληγωντας στο αποτελεσμα αγνοωντας τη θεμελιωδη δημοκρατικη διαδικασια και την νομοτελειακη σχεση αιτιου αιτιατου και ως πολιτικου παραγοντα.
    Ετσι λοιπον,ΝΑΙ οι Γαλλοι ειχαν δυο επιλογες Στον β γυρο (αποτελεσμα -αιτιατο) .Στο πρωτο γυρο ομως ,οπου λειτουργησε το αιτιο,ειχαν 15(ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ) επιλογες μεσα και αυτη της αριστερας,το οτι περασαν στο β γυρο Macron και κυριως το φαινομενο le Pen το ξεπερνας χωρις εξηγηση και χωρις σεβασμο στα 10+εκ που ψηφισαν le pen.
    Αυτο δεν ειναι τυχαιο!!!!!!!!!
    ,γνωριζεις πολυ ΚΑΛΑ,πως η αριστερα εχει απογοητευσει και απαξιωσει τη δημοκρατια(αιτιo)σε βαρος του μεσου πολιτη που διαμαρτυρεται με ψηφιζωντας Le Pen (αιτιατο) .Οπως ακριβως συμβαινει στα καθ ημας με τη ΧΑ. Αλλα πως να ξεπερασεις τα ιδανικα σου;;;;;;;; σε βολευει ο αποδιοπομπαιος τραγος,οι ατελειες δηλαδη της αστικης Δημοκρατιας.
    ΥΓ Η επιλογη Παπαδημου τι σχεση εχει???? ,προεκυψε ως αναγκη με την συμφωνη γνωμη της πλειοψηφιας της Βουλης.Μη ξεχνας πως πηρε ψηφο εμπιστοσυνης και λειτουργησε με συγκεκριμενη εντολη.
    Ο ΣΥΡΙΖΑ ως αριστερα,αν και εκληθη να συμπραξει στην επωδυνη συναινετικη πολιτικα προσπαθεια να λυθει το προβλημα,προτιμησε να επωφεληθει πολιτικα και να κηρυξει ανενδοτο κατα των ντοπιων και ευρωπαικων τοκογλυφων(μετα μουσικης) .Το οτι στις επομενες εκλογες θα ψαχνεται,ειναι προιον της δικης του αδιεξοδης πολιτικης (αιτιο και ΟΧΙ τραπεζικος φασισμος) και αποτελεσμα— αιτιατο των δικων τυχοδιωκτικων— αμοραλιστικων επιλογων.Με γεμιστα, μακαροναδες η οπως συμβαινει με ξερο ψωμι.

    περισσότερα
    2 4
10
Το κεντροαριστερό «μαύρο κουτί» ΚΟΣΜΟΣ Το κεντροαριστερό «μαύρο κουτί» Πέμπτη, 04 Μαΐου 2017|16:15
  • ΤΑ ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ
  • @ | 06/05/2017 22:20

    @point of view

    Συμφωνώ στα όσα λες με μία μικρή διαφοροποίηση. Η τωρινή κυβέρνηση δεν εχει κάνει κάτι διαφορετικο από τους προηγούμενους. Ήρθαν στην εξουσία με λόγια και υποσχέσεις χωρίς να ξέρουν τι συμβαίνει. Καλά τα έλεγαν όμως χωρίς στοιχεία και χωρίς πραγματική επίγνωαη της κατάστασης. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία οι προηγούμενοι μας οδήγησαν εδώ και άνοιξαν διάπλατα την πόρτα στα μνημόνια. Τα ΜΜΕ λένε ότι και οι εργοδότες τους ομηροι των τραπεζων. Ο λαός έδωσε ευκαιρία στην τωρινή κυβέρνηση. Είχε ευκαιρία για πραγματική αλλαγη λέγοντας αλήθειες και κάνοντας μεγάλα βήματα και αλλαγές. Ωμως δεν το έκανε. Συνεχίζει την ίδια λάθος συνταγή χρυσώνοντας το χάπι. Από την άλλη με ένα κομματικό κράτος Πασοκάρας και ΝΔ δε μπορείς να κάνεις και πολλά ειδικά και με την αστεία ελληνική απόλυτα τυφλή και πολιτικοποιημένη δικαιοσύνη. Μόνη ελπίδα να αρχίσουμε να αξιώνουμε εμείς σαν πολίτες καλύτερες ημέρες και να αντιδρούμε. Μην το πάρεις με την αριστερη ορολογια του όρου. Δε μιλάω για καπελωμένες διαδηλώσεις της πλάκας. Μιλάω να απαιτείς τα όσα δικαιούσαι ή θα έπρεπε να δικαιούσαι το 2017 σε μια σύγχρονη δημοκρατία. Η πολιτική σκηνή όταν βλέπει αλλαγή στη βάση προσαρμόζεται άμεσα για να μην χάσει την καρέκλα.

    περισσότερα
    2 0
  • GELO | 05/05/2017 14:46

    Μια φορά και ένα καιρό ήταν ένας τύπος καλοαναθρεμένος αστός,βολεμένος,οικονομικά τακτοποιημένος,ο οποίος όμως είχε ένα ελάττωμα:ήταν ανήσυχο πνεύμα¨ αντί να κάθεται στην ησυχία του,να πηγαίνει σε λέσχες,να παίζει μπριτζ και γκόλφ,έσπαγε το κεφάλι να δει τι έφταιγε και ενώ αυτός και μερικοί άλλοι καλοπερνούσαν οι περισσότεροι γεννιόνταν στη φτώχια και στην ανέχεια και πέθαιναν στη δυστυχία. Ο άνθρωπος αυτός -ο Καρλ Μάρξ-που ήταν και φιλόσοφος έψαξε και βρήκε τις αιτίες και έγραψε παρέα με τον Φ.Έγκελς ένα βιβλίο που τάραξε και ταράζει μεχρι σήμερα τα νερά.Απο τότε οι ιδέες και οι επιστημονικά τεκμηριωμένες θεωρίες του ενέπνευσαν και εμπνέουν ολόκληρες γενιές ανθρώπων του μόχθου και της εργασίας.Όμως όταν το κατεστημένο αντιλήφθηκε τι πάει να γίνει και κινδύνευε να χάσει τη κουτάλα και όλο το γλυκό,κινητοποιήθηκε αμέσως.Ευτυχώς βρήκε άμεσα συμπαραστάτες-είπαμε παρα πολλοί οι πεινασμένοι-και φτιάξανε τη Σοσιαλδημοκρατία,Κεντροαριστερά,Αριστερά,αριστεροαριστερά,όπως θέλετε πείτε το,με σκοπό να μην υλοποιηθούν οι αλήθειες που έλεγε ο Μάρξ και ξυπνήσουν οι απογοητευμένες μάζες που είχαν υπο τη ν εξουσία τους,και τους παρείχαν τις ανέσεις τους,έναντι πινακίου φακής.
    Όποτε λοιπόν σκουραίνουν τα πράγματα
    για τους αστούς,εμφανίζεται ένας πρόθυμος "Μαρξιστής"ηγέτης με το κόμμα του ,αποπροσανατολίζει το λαό,παίρνει την εξουσία,τα κάνει μαντάρα,απογοητεύεται ο κόσμος και ξαναγυρνάει στη παλιά καλή δεξιά,ή ακόμα πιο δεξιά,όπως συμβαίνει και τώρα.
    Συμπέρασμα:όσο υπάρχουν οι ιδέες του
    Κάρολου και είναι επίκαιρες,τόσο θα χάνουν τον ύπνο τους,και θα ψάχνουν για Τσίπρες,Σούλτς,Ρέντσι και λοιπούς υπαλλήλους.Α!,θα έχουν και μπαμπούλες όπως παλιότερα Χίτλερ,Μουσολίνι,και τώρα,Μιχαλολιακο,Λεπέν,Φάρατζ κλπ.

    περισσότερα
    2 1
  • giorgio yvaras | 05/05/2017 08:29

    Οι Αθηναίοι, "γνήσια" τέκνα των ένδοξων προγόνων μας, οδηγούν κέντρο-αριστερά στον Κηφισό σε ώρες αιχμής. Το αποτέλεσμα είναι μια δυσβάσταχτη ακινησίιιια! Υπάρχουν όμως και κάποιοι "έξυπνοι" οι οποίοι όχι μόνο την "κάνουν" απο δεξιά αλλά κινούνται ακροδεξιά, στη ΛΕΑ, αδιαφορώντας ποιός και άν θα πεθάνει επειδή το ασθενοφόρο ή το πυροσβεστικό, άργησε να φτάσει εγκαίρως στον προορισμό του.
    Η ανεκτικότητα των κεντροαριστερών, τόσα χρόνια, επέτρεψε στους πονηρούς και χωρίς πολιτικό ή ηθικό έρμα τεχνοκράτες τους να καπηλευτούν την ελευθερία τους και να αρπάξουν τις επιχορηγήσεις τον καιρό των παχέων αγελάδων. Πέταξαν και κάποιες κοινωνικές παροχές στο λαό και με ανάλγητη μεθοδικότητα τις πήραν πίσω με το Χ.Α. και με τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά των φθηνών στεγαστικών δανείων.
    Ακινησίιια και στην πατρίδα μου, στο Βόλο. Οι κεντροαριστεροί τεχνοκράτες εδραζόμενοι στα Δημοτκά, Νομαρχιακά, Πολεοδομικά και λοιπά Συμβούλια, υπο την ανοχή των συντροφικών ψηφοφόρων τους έφαγαν, έφαγαν, έφαγαν και όπλιζαν την ακροδεξιά με ρεβανσιστική ιδεολογία και μεθοδολογία... Ο Μπέος λοιπόν ηγείται του Δήμου μιας πόλης κατά παράδοσιν αριστερής.
    Ας πρόσεχε λοιπόν η ευαίσθητη κεντροαριστερά, γιατί τώρα χρειάζεται επείγουσα διακομιδή στο νοσοκομείο και η ακροδεξιά έχει καταλάβει τη ΛΕΑ.

    περισσότερα
    2 2
20
ΕΣΕΕ: Απόλυτο λάθος οι Κυριακές σε συνθήκες ύφεσης και φτώχειας ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΣΕΕ: Απόλυτο λάθος οι Κυριακές σε συνθήκες ύφεσης και φτώχειας Πέμπτη, 04 Μαΐου 2017|13:23
  • ΤΑ ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ
  • ioanna | 05/05/2017 10:46

    Διάβασα κάπου: "Στην αρχή ήμασταν αντίθετοι με το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές, αλλά είναι εκσυγχρονισμός..."!!! Μάλιστα... μην είμαστε, λοιπόν, οπισθοδρομικοί ρε παιδιά... Εξάλλου, και οι εργάτες που ξεσηκώθηκαν πριν από 131 χρόνια (Πρωτομαγιά) για την κατοχύρωση του 8ώρου και της Κυριακάτικης αργίας ήταν κι εκείνοι.... ενάντια στην πρόοδο!! Τι να πω, εκτός απ’ το ότι έχουν θράσος;; Λυπάμαι και ντρέπομαι συγχρόνως που γυρνάμε τόσα χρόνια πίσω, παραδίνοντας στα παιδιά μας ένα μέλλον χωρίς δικαιώματα και άθλιες εργασιακές συνθήκες…

    περισσότερα
    9 1
  • DKK | 05/05/2017 06:58

    Εκεινο τελικα που διακυβευεται και ενοχλει πολλους,δεν ειναι η αναγκαιοτητα η οχι του μετρου,και μαλιστα σε μια χωρα με βαρια βιομηχανια τον τουρισμο.ΕΙΝΑΙ η προαιρετικη φυση του Μετρου.Αυτο μαχονται με διαφορα τερτιπια.Την ελευθερια δρασης και τον ανταγωνισμο.
    Η ΓΙΔΑ του γειτονα δηλαδη

    περισσότερα
    0 6
  • MARIA | 05/05/2017 06:38

    Δεν νομίζω ότι χρειαζεται να ανοίγουν όλες τις Κυριακές τα καταστήματα. Μεγάλη αλυσίδα S/M έβγαλε ανακοίνωση ότι δεν συμφωνεί μάλλον κάτι θα ξέρουν. Ας λύσουν το θέμα με τη γραφειοκρατία των Δημοσίων Υπηρεσιών, αφού θέλουν ανοιχτά καταστήματα ας ανοίξουν και όλες τις δημόσιες υπηρεσίες όλους τους εργαζόμενους θα μας βόλευε μια χαρά. Αν θέλω να ψωνίσω όσο και ανάποδο να είναι το προγραμμα μου θα βρω την ώρα. Αν ανοίξουν τα μαγαζιά την Κυριακή ο άλλο θα πάει αν είναι κλειστά θα πάει το Σάββατο. Ας κάτσουν και λιγο στο σπιτι τους, να πηγαίνουν για βόλτα χωρίς να ψωνίζουν και να είναι ο εργαζόμενος ο οποίος δεν θα πληρωθει παραπάνω γιατι θα του δωσουν ρεπο. Άλλα έχουν προτεραιότητα όχι το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές

    περισσότερα
    3 0
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10