Σεμινάριο

ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΠΩΛΗΤΗΣ ΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ

Πωλήσεις - Εξυπηρέτηση πελατών

Εισηγητής/Εισηγητές:

ΒΟΝΔΙΚΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

Σύμβουλος Ελληνικών & Πολυεθνικών επιχειρήσεων, ειδικός σε θέματα εφαρμογής συστημάτων management, ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού & αναδιοργάνωσης επιχειρήσεων

αναλυτικό βιογραφικό

Ημερομηνίες Διεξαγωγής: 26-28 ΙΟΥΝΙΟΥ 2006 και ώρες 17.00-22.00
Τόπος Διεξαγωγής:  Κτίριο Ναυτεμπορικής, Λένορμαν 205, Κολωνός

Κόστος
Συμμετοχής
450

Έκπτωση 40% για τους συνδρομητές

Σε ποιούς απευθύνεται:

Σε προϊσταμένους, σε όλα τα στελέχη του τμήματος πωλήσεων.

Σκοπός σεμιναρίου:

Η κατανόηση της συμπεριφοράς του πελάτη, πως αντιλαμβάνεται, πως παίρνει αποφάσεις, πως κάνει επιλογές, πότε και πως θα είναι πιστός. Η ενίσχυση του επαγγελματικού προφίλ του πωλητή για παραγωγική και επαγγελματική πορεία στις πωλήσεις.

Θέματα σεμιναρίου:

  • Κατανόηση συμπεριφοράς του πελάτη
  • Πως αποφασίζει ο πελάτης και από τι επηρεάζεται
  • Χειρισμός Συναισθηματικών Αντιδράσεων του πελάτη
  • Τεχνικές Ενίσχυσης του επαγγελματικού Προφίλ του πωλητή
  • Face to face πώληση
  • Τα κρίσιμα στάδια της πώλησης
  • Γνωρίστε τον πελάτη – ερμηνεία της συμπεριφοράς του
  • Νευροεπιστήμη: το νέο πλαίσιο ερμηνείας της ανθρώπινης συμπεριφοράς
  • Ανάλυση της διαδικασίας λήψης αποφάσεων και των επιλογών του
  • Συναισθηματικές αντιδράσεις του πελάτη
  • Κερδίστε τον πελάτη για πάντα
  • Τεχνικές και συμπεριφορές του πωλητή οι οποίες οδηγούν τον πελάτη σε σταθερές και πιστές εμπορικές σχέσεις με την επιχείρηση σας
  • Διαπροσωπική επικοινωνία με τον πελάτη και Συναισθηματική Νοημοσύνη
  • Επικοινωνία: τεχνικές ουσιαστικής επαφής με τον πελάτη
  • Δυναμικά μοντέλα επικοινωνίας, η απάντηση στο εγγενές πρόβλημα της επικοινωνίας
  • Η αντίληψη και πως επιδρά στην επικοινωνία
  • Πώς να ξεπερνάτε την άρνηση του πελάτη
  • Η επικοινωνία με δύσκολους πελάτες
  • Τεχνικές προσεκτικής ακρόασης
  • Τεχνικές χειρισμού του θυμού του πελάτη
  • Το μοντέλο της συναισθηματικής νοημοσύνης
  • Τεχνικές ανάπτυξης της συναισθηματικής νοημοσύνης του πωλητή
  • Τα κρίσιμα στάδια της πώλησης
  • Πρακτικές προσεγγίσεις
  • Ενίσχυση του επαγγελματικού προφίλ του πωλητή
  • Τεχνικές ενίσχυσης του Ego Drive της αυτοπεποίθησης πωλητή
  • Assertiveness
  • Το αποτέλεσμα της πώλησης εξαρτάται από εσένα, στρατηγικές επιτυχίας
  • Θετική σκέψη και επιτυχημένες πωλήσεις
  • Πώς να μαθαίνεις από τα λάθη σου
  • Test επαγγελματικού προφίλ
  • Test συναισθηματικής αυτεπίγνωσης (ένα κρίσιμο test για το ρόλο του πωλητή)

Περισσότερες πληροφορίες

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198158 ή στο E-mail: seminars@naftemporiki.gr