Σεμινάριο

EXPORT MARKETING BASICS - Αποτελεσματικές Τεχνικές Ανάπτυξης Εξαγωγικών Πωλήσεων

Διεθνές Marketing & Εξαγωγές

Εισηγητής/Εισηγητές:

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΖΕΡΙΤΗΣ

CJBS. GMCA ,MBA Corporate Strategy & Finance, BA Economics. International Business, Strategic & Performance Management. Executive Advisor & Trainer

αναλυτικό βιογραφικό

Ημερομηνία Διεξαγωγής: 3 ΙΟΥΛΙΟΥ 2018 και ώρες 16.00 - 22.00
Τόπος Διεξαγωγής:  Κτίριο Ναυτεμπορικής, Λένορμαν 205, Κολωνός

Κόστος
Συμμετοχής
200

Έκπτωση 40% για τους συνδρομητές

Σε ποιούς απευθύνεται:

Σε στελέχη Πωλήσεων, Marketing & Business Development που θα ασχοληθούν με τις εξαγωγές, συμβούλους και επιστήμονες που θέλουν να εξειδικευθούν με το διεθνές εμπόριο, και κυρίως σε νέους επιχειρηματίες που βλέπουν ευκαιρίες στις ξένες αγορές και αναζητούν τον καλύτερο τρόπο για να αναπτυχθούν με επιτυχία σε αυτές.

Σκοπός σεμιναρίου:

Στην εποχή της παγκοσμιοποίησης και των ταχύτατων αλλαγών οι ελληνικές επιχειρήσεις δεν μπορούν να επικεντρώνονται στην εσωτερική αγορά εάν θέλουν να παραμείνουν ανταγωνιστικές. Πρέπει στρατηγικά να επιδιώξουν την αύξηση των πωλήσεών τους διεθνώς. Να στραφούν συστηματικά και στοχευμένα σε ξένες αγορές αξιοποιώντας τις ευκαιρίες που υπάρχουν «εκεί» για τα προϊόντα τους.

Από πού όμως θα ξεκινήσουν; Είναι τα προϊόντα τους κατάλληλα για εξαγωγή; Ποιες αγορές τα χρειάζονται; Με ποιο τρόπο θα εισέλθουν σε αυτές; Από ποια θέση θα επιλέξουν να ανταγωνιστούν στις «αγορές-στόχους» και πώς θα την χτίσουν;

Μέσα από επιλεγμένες ενότητες εισάγουμε σε 6 ώρες τους συμμετέχοντες στον πυρήνα του εξαγωγικού Marketing. Τους εξοπλίζουμε με τις σύγχρονες γνώσεις, τα εργαλεία και τις δεξιότητες που απαιτεί ο σωστός σχεδιασμός της εξαγωγικής τους προσπάθειας και η επιτυχημένη στόχευση ξένων πελατών. Τους προετοιμάζουμε για το δύσκολο διεθνές περιβάλλον, βοηθώντας τους να αναπτύξουν μια περισσότερο δημιουργική, ευέλικτη και πελατοκεντρική προσέγγιση.

Θέματα σεμιναρίου:

• Το Τοπίο του Διεθνούς Εμπορίου σήμερα και η Φύση των Εξαγωγών

• Είναι Έτοιμη η Επιχείρησή μου να Εξάγει;

• Στοχοθέτηση & Εξαγωγικός Σχεδιασμός

• Δόμηση Export Marketing Plan

• Έρευνα Αγοράς σε Διεθνές Επίπεδο. Μορφές & Στάδια Υλοποίησης

• Χρήσιμες Πηγές Πληροφόρησης. Internet, Data Banks, Εμπορικοί Κατάλογοι κ.α.

• Μεθοδολογία Ανάδειξης & Επιλογής «Αγορών-Στόχων»

• Profiling Ανταγωνισμού και Καταναλωτικής Συμπεριφοράς

• Στρατηγικές Στόχευσης & Ανάπτυξης Ξένων Αγορών

• Μοντέλα Εισόδου σε Διεθνείς Αγορές. Προϋποθέσεις & Δεσμεύσεις

• Κύριες Μορφές Εξαγωγών. Αντικειμενικοί Σκοποί & Καταλληλότητα, Pros & Cons

• Δημιουργώντας «Αξία» για τον Ξένο Πελάτη

• Οπτική Προϊόντος & Διαστάσεις Διαφοροποίησης

• Price Logic - Είναι μια «Σωστή» Τιμή ταυτόχρονα και «Δίκαιη»;

• Check-List Αποτελεσματικής Διανομής

• Επικοινωνία με το Ξένο Κοινό. Προϋποθέσεις Αποτελεσματικού Σχεδιασμού

• Cross-Cultural Marketing. Προσαρμογή ή Τυποποίηση;

Περισσότερες πληροφορίες

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198264 ή στο E-mail: seminars@naftemporiki.gr