Σεμινάριο

E-commerce Marketing Academy

Marketing - Επικοινωνία - Δημόσιες Σχέσεις

Εισηγητής/Εισηγητές:

ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΚΟΥΝΑΝΗΣ

Digital Media Marketing Director / CEO , Divoted

αναλυτικό βιογραφικό

ΠΕΤΕΙΝΑΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Digital Marketing Consultant / e-Commerce Specialist

αναλυτικό βιογραφικό

Ημερομηνίες Διεξαγωγής: 7  ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2018-4 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2018 και ώρες 17.00 - 22.00
Τόπος Διεξαγωγής:  Κτίριο Ναυτεμπορικής, Λένορμαν 205, Κολωνός

Κόστος
Συμμετοχής
450

Προνομιακή Τιμή για τους Συνδρομητές

Γενικές Πληροφορίες:

Το E-commerce Marketing Academy έχει διάρκεια 40 ωρών και είναι προγραμματισμένο για την Τετάρτη 7, Τρίτη 13, Τετάρτη 14, Τρίτη 20, Τετάρτη 21, Τρίτη 27, Τετάρτη 28 Νοεμβρίου και την Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2018 και ώρες 17:00-22:00.

Σε ποιούς απευθύνεται:

• Σε νέους επιχειρηματίες που θέλουν να δραστηριοποιηθούν στο e-Commerce
• Σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις που θέλουν να δραστηριοποιηθούν & να αναπτυχθούν στο e-Commerce
• Σε στελέχη επιχειρήσεων που αναλαμβάνουν την παρακολούθηση ή/και διαχείριση του e-Commerce τμήματος
• Σε απόφοιτους Πανεπιστημιακών σχολών και ιδιωτικών που θέλουν να αποκτήσουν e-Commerce δεξιότητες
• Σε e-Commerce Managers, Retail, Sales, Marketing Managers

Σκοπός σεμιναρίου:

Σκοπός του academy είναι να προσφέρει ολοκληρωμένη εκπαίδευση ώστε να μεγιστοποιήσει την αποδοτικότητα ενός e-shop και να το καταστήσει κερδοφόρο καθόλη την διάρκεια λειτουργίας του.
Το βασικό χαρακτηριστικό του προγράμματος είναι η άμμεση απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων στο e-Commerce
Προσφέρει όλες τις απαραίτητες γνώσεις για τον σωστό σχεδιασμό, λειτουργία και προώθηση του eshop σας, τόσο σε θεωρητικό αλλά κυρίως πρακτικό επίπεδο.

Επίσης το πρόγραμμα έχει στόχο να παρέχει τη δυνατότητα στους υποψηφίους:

• Να αποκτήσουν ένα σύνολο βασικών θεωρητικών και πρακτικών γνώσεων που θα τους βοηθήσουν στην αναβάθμιση – επαγγελματικοποίηση της απασχόλησής τους.
• Να αποκτήσουν νέες γνώσεις, στις οποίες θα τσεκάρονται, με αλλεπάλληλα follow up αλλά και θα μπορούν να τις μεταδώσουν στα στελέχη τους, επεμβαίνοντας σε κάθε στάδιο, προσπαθώντας να επηρεάσουν θετικότερα τα αποτελέσματά τους.
• Να ενισχύσουν την κατάρτισή τους ώστε να είναι ικανοί να επιλύουν δύσκολα προβλήματα που αντιμετωπίζουν καθημερινά.
• Να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους σε θέματα που έμμεσα τους διευκολύνουν στην λήψη σωστών αποφάσεων.
• Να τους χορηγηθεί βεβαίωση παρακολούθησης του προγράμματος χρήσιμη για την ενίσχυση των προσόντων που θα αναφέρουν στο βιογραφικό τους.

Θέματα σεμιναρίου:

Chapter 1

Εισαγωγή

  • Digital - Social Marketing: Η νέα εποχή

Chapter 2

E - Commerce Design

Εισαγωγή στην κατασκευή ενός E - Shop?

  • Είσαι έτοιμος? Ξέρεις τι πας να κάνεις? Πριν κατασκευάσεις το eShop σου έχεις αποφασίσει το αντικείμενο αυτού?

Ξεκινάμε από τα βασικά. Πώς με λένε, που μένω και από τι είμαι φτιαγμένος

  • Domain: Βρείτε ένα όνομα που ο κόσμος μπορεί να θυμάται εύκολα
  • Server Hosting: Επέλεξε κάποιον στο οποίον μπορείς να έχεις εμπιστοσύνη και να βασιστείς επάνω του

            a. WEB Server (asp.net – php – ruby – jave – python)
            b. Database

  • Tech:

            a. Τι τεχνολογία θα επιλέξεις να χρησιμοποιήσεις. HTML5, PHP, Javascript.
            b. Custom/hosted ή open source πλατφόρμα; (magento, joompla, drupal, wordpress,  shopify, prestashop, opencart, …)
            c. Τα αρνητικά και θετικά ανάμεσα σε custom/ hosted και open source

Ξεκινώντας την Στρατηγική μας

  • Σκοπός τις ιστοσελίδας. Για ποιο λόγο θέλω να μπω στο "Internet"?
  • Layout & Color:  Tα χρώματα που θα επιλέξετε για την καλύτερη αισθητική της σελίδας
  • Site Map: Πως να έχετε πάντα ένα clear site map και flow chart

Περιεχόμενο | Το A και το Ω

  • Ορθή παρουσίαση περιεχομένου
  • Λέξεις-κλειδιά για να στοχεύετε υψηλή θέση στις οργανικές θέσεις των μηχανών αναζήτησης. 
  • Είδος περιεχομένου προς χρήση: Tips για πιο γρήγορη ιστοσελίδα!

Αγοραστικό κοινό

  • Audience: Γνωρίστε το κοινό σας και δημιουργήστε περιεχόμενο που να το προσελκύει
  • Registration: Κάνεις το επισκέπτη "δικό"σου
  • Online Competition Analysis

E Shop Design | Η βιτρίνα σας

  • Advertisement: Tips για την αρχική σας σελίδα
  • Pop Up Μήνυμα: όρθη χρήση του - Θετικά & αρνητικά
  • Attractive Design: Πως να το κρατήσετε απλό, αλλά επαγγελματικό
  • Buttons: Κάνετε κουμπιά που τραβούν την προσοχή
  • Background: Τι θα φορέσω?
  • Image: Tips για την καλύτερη παρουσίαση των  προϊόντων σας
  • Easy Navigation: Πως θα κάνετε τον χρήστη να βρίσκει Εύκολα και γρήγορα αυτό που ψάχνει
  • Unique: Πως να γίνει μοναδικό το eshop σας και να ξεπεράσει τον  ανταγωνισμό
  • Fresh: Πως να είναι το eshop σας πάντα επίκαιρο
  • Καλάθι αγορών: Απαραίτητα εργαλεία για εύκολη αγορά

E Shop Design | Last but not least

  • Optimized: Πως το eshop σας να είναι φιλικό στις μηχανές αναζήτησης
  • Cross Browser: Σε βλέπουν όλοι?
  • Screen Resolution: Τι ανάλυση έχεις?
  • Social Media: Πως θα μιλάνε όλοι για το eshop σου
  • Typography: Πως να επιλέξετε την καλύτερη γραμματοσειρά για το eshop σας
  • Tracking & Analytics: Μην χάνεσαι στο σκοτάδι!
  • Footer: Και όμως το βλέπουν όλοι και ας είναι κάτω κάτω
  • Security:  SSL Certifications

E Shop | Άλλα θέματα προς εξέταση

  • e-Legal for e-Commerce: Entry Level
  • e-logistics: Entry Level
  • Mobile Marketing: Entry Level

Chapter 3

E - Commerce Marketing. Direct Marketing. Mouth to Mouth.

Online

  • Newsletter. Trigger Mails. A/B Testing. Customer Segmentation
  • Affiliate. Cost Per Action
  • Σύγκριση τιμών
  • SEM (Search Engine Marketing) - AdWords
  • SEO (Search Engine Optimization)

            Ορισμός Search Engine Optimization
            Πως λειτουργούν & πως δίνονται τα αποτελέσματα από τις μηχανές αναζήτησης;
            Oφέλη από ένα επιτυχημένο SEO
            SEO -  Key Metrics
            Βρίσκοντας τις λέξεις κλειδιά (Keywords) & στρατηγική SEO

  • Open Directories. Wikipedia!
  • Push Notifications
  • Backlinks Creation
  • 3 part stores (Amazon stores)

Offline

  • TV
  • Print Media
  • Radio
  • Outdoor Campaign
  • Flyer
  • SMS

 

Chapter 4

E - Commerce Tools

  • Google Analytics

Google Adwords

  • Οφέλη Διαφήμισης Adwords
  • Πως λειτουργούν οι διαφημίσεις στα Adwords
  • Στόχευση - Ανταγωνισμός – Ανάλυση Pay Per Click (PPC)
  • Στήνοντας την καμπάνια μας

Affiliate Marketing

  • Τι είναι Affiliate Marketing

Chapter 5

Social Media Marketing

Ξεκινώντας την Στρατηγική μας

  • Η πυραμίδα των Social Media
  • Χτίζοντας το Social Persona & Brand Persona
  • Η σημασία του περιεχομένου στο Social Marketing
  • Paid Owned Earned Media: Ποια είναι & πως τα διαχειριζόμαστε
  • Θέτοντας τους στρατηγικούς Στόχους
  • Κάνοντας έρευνα μάρκετινγκ

Βασικές Αρχές Marketing Περιεχομένου - Go Viral!

  • Πως θα δημιουργήσουμε Περιεχόμενο 'κόλλημα'!!
  • Η δύναμη της κοινωνικής επιρροής μέσα από τα Social Media & οι κίνδυνοί
  • Word of Mouth - Τίποτα πιο σημαντικό από την γνώμη του φίλου!

Facebook Marketing

  • Πως να αποκτήσεις ακολούθους & Likes χωρίς διαφήμιση στο Facebook
  • Στρατηγική Περιεχομένου
  • Facebook Insights: Βγάζοντας συμπεράσματα
  • Διαφήμιση Στο Facebook
  • Αλληλεπίδραση με το κοινό

Instagram Marketing

  • Βασικές Στρατηγικές προώθησης Instagram
  • Στρατηγική Περιεχομένου
  • Διαφήμιση Στο Instagram
  • Instagram Insights: Βγάζοντας συμπεράσματα

E-Mail Marketing

  • Newsletter, Mailchimp Platform
  • Στρατηγικές για να μεγαλώσετε την Mailing List σας
  • Newsletter Metrics

Περισσότερες πληροφορίες

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198264 ή στο E-mail: seminars@naftemporiki.gr