Σεμινάριο

MARKETING & ΠΩΛΗΣΕΙΣ: ΔΥΟ ΚΡΙΚΟΙ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΑΛΥΣΙΔΑ

Marketing - Επικοινωνία - Δημόσιες Σχέσεις

Εισηγητής/Εισηγητές:

ΒΕΛΤΡΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

Οικονομολόγος, εισηγητής σεμιναρίων

αναλυτικό βιογραφικό

Ημερομηνίες Διεξαγωγής: 17-18 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2007 και ώρες 17,00-22,00
Τόπος Διεξαγωγής:  Κτίριο Ναυτεμπορικής, Λένορμαν 205, Κολωνός

Κόστος
Συμμετοχής
400

Έκπτωση 40% για τους συνδρομητές

Σε ποιούς απευθύνεται:

Σε πωλητές με εμπειρίες από 3 έως 5 έτη και σε νέους προϊσταμένους πωλήσεων

Σκοπός σεμιναρίου:

Nα προσφέρει μια σφαιρική γνώση σε θέματα πωλήσεων και marketing στους συμμετέχοντες

Θέματα σεμιναρίου:

  • Εισαγωγή στο Marketing: Βασικές Έννοιες – Ορισμός Marketing, ανάλυση πελατών, προϊόντων , υπηρεσιών και χαρακτηριστικών των αγορών
  • Marketing Mix: Ta 4P του Marketing – Product, Price, Place, Promotion (το σωστό προϊόν, στη σωστή τιμή, στο σωστό μέρος, με τη σωστή προώθηση). Κανάλια Διανομής, Τιμολόγηση, Διαφήμιση, Προσωπική Πώληση
  • Έρευνα Marketing: Η έρευνα εργαλείο για λήψη αποφάσεων – Διαδικασίες της έρευνας
  • Τμηματοποίηση αγοράς: Ανάγκη, Προϋποθέσεις & Κριτήρια Τμηματοποίησης. Αξιολόγηση τμημάτων αγοράς
  • Το προϊόν: Ταξινόμηση των προϊόντων και υπηρεσιών
  • Η διαφήμιση: Η σημασία της Διαφήμισης στο Marketing. Το management της διαφήμισης
  • Προγραμματισμός Marketing - Στρατηγικός Σχεδιασμός
  • Ο προγραμματισμός των Πωλήσεων:
  • Η διαδικασία κατάρτισης προγραμμάτων.
  • Πηγές πληροφοριών για τις προβλέψεις.
  • Μέθοδος προγραμματισμού με υπολογισμό του δυναμικού των πωλητών.
  • Πρόβλεψη για την επίτευξη των ανατεθέντων αντικειμενικών σκοπών.
  • Κατάρτιση προγράμματος πωλήσεων.
  • Η ανάγκη επικοινωνίας για τον αποτελεσματικό προγραμματισμό.
  • Κατανομή ημερησίου χρόνου εργασίας πωλητή
  • Η πώληση
  • Τα χαρακτηριστικά της πώλησης
  • Η σωστή πώληση
  • Η προετοιμασία της πώλησης
  • Η παρουσίαση της πώλησης
  • Σύγχρονες τεχνικές πωλήσεων προϊόντων και υπηρεσιών
  • Ενέργειες μετά την πώληση
  • Τα προσόντα του Επιτυχημένου Πωλητή
  • Τι προσόντα πρέπει να έχει ένας πωλητής για να θεωρείται επιτυχημένος
  • Δέκα σημεία διανομής ή αδυναμίας του ανθρώπου – πωλητή
  • Η τέλεια παρουσίαση
  • Ερωτήματα που περιμένουν απάντηση.
  • Ο χρονικός προγραμματισμός της παρουσίασης.
  • Προσδιορισμός της ανάγκης.
  • Δημιουργία της επιθυμίας για αγορά.
  • Προδιαγραφή της πώλησης της ανάγκης.
  • Διατυπώστε με ενθουσιασμό τα οφέλη
  • Πωλητής και Πελάτης
  • Τι περιμένει από εμάς ο πελάτης.
  • Τι καθορίζει τις σχέσεις μας με τον πελάτη.
  • Πώς να δημιουργήσω μια σωστή σχέση με τον πελάτη.
  • Μεταχείριση της θέσης του πελάτη.
  • Πως επηρεάζω τους διάφορους τύπους των πελατών.
  • Αντιμετώπιση αδιάφορου πελάτη.
  • Αξιολόγηση συμπεριφοράς
  • Χειρισμός Αντιρρήσεων
  • Η χρήση των αντιρρήσεων
  • Η δύναμη των αντιρρήσεων
  • Μη αναγνωρισμένη ανάγκη
  • Επιθυμία για περισσότερες πληροφορίες
  • Αντίσταση στην αλλαγή
  • Δεν είναι εμφανή αρκετά οφέλη
  • Έλλειψη χρημάτων
  • Είδη αντιρρήσεων
  • Πως μπορείτε να προετοιμαστείτε για να απαντήσετε σε οποιαδήποτε αντίρρηση (ερώτηση)
  • Τεχνικές χειρισμού αντιρρήσεων
  • Κλείσιμο Πώλησης: Σημάδια – Διαδικασία
  • Όλες οι παραπάνω ενότητες συνδυάζονται με πρακτικά case studies και βιντεοκασέτες

Περισσότερες πληροφορίες

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198163 ή στο E-mail: seminars@naftemporiki.gr