Σεμινάριο

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ BUSINESS TO BUSINESS ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πωλήσεις - Εξυπηρέτηση πελατών

Εισηγητής/Εισηγητές:

ΒΕΛΤΡΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

Οικονομολόγος, εισηγητής σεμιναρίων

αναλυτικό βιογραφικό

Ημερομηνίες Διεξαγωγής: 16-17 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2008 και ώρες 17:00-22:00
Τόπος Διεξαγωγής:  Κτίριο Ναυτεμπορικής, Λένορμαν 205, Κολωνός

Κόστος
Συμμετοχής
400

Έκπτωση 40% για τους συνδρομητές

Σε ποιούς απευθύνεται:

Σε όλα τα στελέχη Του Τμήματος Πωλήσεων και Marketing μιας επιχείρησης και γενικά σε όσους «πωλούν» προϊόντα ή υπηρεσίες, με στόχο να αυξήσουν τον επαγγελματισμό τους και ταυτόχρονα την αποτελεσματικότητά τους

Σκοπός σεμιναρίου:

Να βοηθήσει τους πωλητές να συνειδητοποιήσουν τη σύγχρονη αντίληψη για το ρόλο του πωλητή που θέλει τον πωλητή «σύμβουλο» του πελάτη

Θέματα σεμιναρίου:

Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

  • Η διαδικασία κατάρτισης προγραμμάτων
  • Πηγές πληροφοριών για τις προβλέψεις
  • Μέθοδος προγραμματισμού με υπολογισμό του δυναμικού των πωλητών
  • Πρόβλεψη για την επίτευξη των ανατεθέντων αντικειμενικών σκοπών
  • Η ανάγκη επικοινωνίας για τον αποτελεσματικό προγραμματισμό

Η ΠΩΛΗΣΗ

  • Τα χαρακτηριστικά της πώλησης
  • Τα προσόντα του επιτυχημένου πωλητή – 10 σημεία αδυναμίας του «ανθρώπου – πωλητή»
  • Η προετοιμασία της πώλησης
  • Οι τεχνικές πωλήσεων
  • Η παρουσίαση της πώλησης (χρονικός προγραμματισμός της παρουσίασης, προσδιορισμός της ανάγκης, δημιουργία της επιθυμίας για αγορά)
  • Ενέργειες μετά την πώληση

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

  • Βασικές αρχές στην επικοινωνία με πελάτες
  • Αντιμετώπιση των διαφόρων τύπων των πελατών
  • Αντιμετώπιση αδιάφορου πελάτη
  • Αξιολόγηση συμπεριφοράς

ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΩΝ

  • Η χρήση των αντιρρήσεων (αντίσταση στην αλλαγή, έλλειψη χρημάτων)
  • Είδη αντιρρήσεων
  • Πώς μπορείτε να προετοιμαστείτε για να απαντήσετε σε οποιαδήποτε αντίρρηση («ερώτηση»)
  • Πότε εγείρουν αντιρρήσεις οι άνθρωποι
  • Τεχνικές χειρισμού αντιρρήσεων (πρόβλεψη, παράκαμψη αντίρρησης)
  • Επιπλέον «πυρομαχικά» για δύο ειδικές αντιρρήσεις

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΩΛΗΣΗΣ

  • Δείκτες απόδοσης
  • Πώληση μέλλοντος
  • Κριτήρια αξιολόγησης πελάτη
  • Κίνητρα πελάτη
  • Χειρισμός παραπόνων πελάτη
  • Ανάγκες και χαρακτηριστικά διαπραγμάτευσης

Περισσότερες πληροφορίες

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198163 ή στο E-mail: seminars@naftemporiki.gr