Σεμινάριο

CUSTOMER SERVICE - ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Πωλήσεις - Εξυπηρέτηση πελατών

Εισηγητής/Εισηγητές:

ΗΣΑΪΑΣ ΣΩΤΗΡΗΣ

Sales & Marketing Manager στην Med Nautilus Telecommunications Ελλάδος, επιστημονικός σύμβουλος, εισηγητής εταιρικών σεμιναρίων σε θέματα σχετικά με τον εμπορικό τομέα των διεθνών και Ελληνικών αγορών και με εξειδίκευση στις Τεχνικές Εταιρικών Πωλήσεων, Διαπραγμάτευσης Εταιρικής επικοινωνίας, Coaching και Ηγεσίας και Εξυπηρέτησης Εταιρικών Πελατών

αναλυτικό βιογραφικό

Ημερομηνία Διεξαγωγής: 21 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2015 και ώρες 17:00-22:00
Τόπος Διεξαγωγής:  Κτίριο Ναυτεμπορικής, Λένορμαν 205, Κολωνός

Κόστος
Συμμετοχής
150

Έκπτωση 40% για τους συνδρομητές

Σε ποιούς απευθύνεται:

Σε στελέχη των τμημάτων εξυπηρέτησης πελατών

Σκοπός σεμιναρίου:

Να δώσει απαντήσεις σε καίρια προβλήματα που αντιμετωπίζονται σε καθημερινή βάση, να παρουσιάσει νέες τεχνικές χειρισμού των αντιρρήσεων και να προτείνει νέες τακτικές προληπτικής δράσεως

Θέματα σεμιναρίου:

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ ΠΕΛΑΤΩΝ

  • Άσκηση 1η, Προσωπικές Παρουσιάσεις
  • Συνθήκες επιπέδου καλής εξυπηρέτησης πελατών
  • Τρόποι λήψης αποφάσεων πελατών
  • Προετοιμασία στελεχών για την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών
  • Άσκηση 2η, Υφιστάμενο Πελατολόγιο
  • Αντιμετώπιση παραπόνων
  • Άσκηση 3η, Διαφοροποίηση καλής και κακής εξυπηρέτησης
  • Ικανοποίηση πελατών

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ

  • Ορισμοί του επιπέδου καλής εξυπηρέτησης
  • Ορισμοί και τρόποι επικοινωνίας με τους πελάτες
  • Άσκηση 4η, Εντοπισμός των δεξιοτήτων Ακοής
  • Άσκηση 5η, Εξάσκηση των δεξιοτήτων Ακοής
  • Τρόποι χειρισμού Ακοής
  • Γραπτή επικοινωνία με πελάτες
  • Αξιοποίηση της τεχνολογίας στην εξυπηρέτηση πελατών
  • Άσκηση 6η, Τρόποι συνεργασίας με συναδέλφους
  • Παροχή και κριτήρια καλύτερης εξυπηρέτησης πελατών

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

Περισσότερες πληροφορίες

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198264 ή στο E-mail: seminars@naftemporiki.gr