Σεμινάριο

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ

Πωλήσεις - Εξυπηρέτηση πελατών

Εισηγητής/Εισηγητές:

ΒΕΛΤΡΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

Οικονομολόγος, εισηγητής σεμιναρίων

αναλυτικό βιογραφικό

Ημερομηνία Διεξαγωγής: 14 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2010 και ώρες 17:00-22:00
Τόπος Διεξαγωγής:  Κτίριο Ναυτεμπορικής, Λένορμαν 205, Κολωνός

Κόστος
Συμμετοχής
170

Έκπτωση 40% για τους συνδρομητές

Σε ποιούς απευθύνεται:

Σε εργαζόμενους επιχειρήσεων που έρχονται με οποιοδήποτε τρόπο σε επαφή με πελάτες (πωλητές, τηλεφωνήτριες, τμήματα παραδόσεων και service)

Σκοπός σεμιναρίου:

Να γκρεμίσει την αντιπαλότητα που αναπτύσσεται μεταξύ πελάτη και εκπροσώπου εταιρείας

Θέματα σεμιναρίου:

Τι είναι Επικοινωνία

  • Τα στοιχεία της Επικοινωνίας
  • Πλεονεκτήματα αποτελεσματικής επικοινωνίας
  • Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών
  • Γιατί ο Πελάτης είναι σημαντικό πρόσωπο
  • Τύποι παραπονούμενων πελατών

Χειρισμός Παραπόνων

  • Αντιρρήσεις που εκφράζονται μέσω παραπόνων
  • Η Ακρόαση στη διαχείριση παραπόνων
  • Κάνετε ερωτήσεις
  • Συμφωνήστε επί του πρακτέου

Περισσότερες πληροφορίες

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198264 ή στο E-mail: seminars@naftemporiki.gr