Σεμινάριο

SOCIAL MEDIA - ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ

Marketing - Επικοινωνία - Δημόσιες Σχέσεις

Εισηγητής/Εισηγητές:

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΤΣΟΡΑΚΗΣ

Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Rubicon Digital Powerhouse, θυγατρικής της OneTeam, κάτοχος του Strathclyde University MBA στη Στρατηγική με προϋπηρεσία στον Όμιλο Antenna

αναλυτικό βιογραφικό

Ημερομηνίες Διεξαγωγής: 26-29 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2013 και ώρες 17:30-22:00 και 18 ώρες
Τόπος Διεξαγωγής:  Κτίριο Ναυτεμπορικής, Λένορμαν 205, Κολωνός

Κόστος
Συμμετοχής
288

Έκπτωση 40% για τους συνδρομητές

Γενικές Πληροφορίες:

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στις 26, 27, 28 & 29/11/2013

Σε ποιούς απευθύνεται:

Σε διευθυντές, προϊστάμενους και στελέχη τμημάτων marketing

Σκοπός σεμιναρίου:

Να εφοδιάσει τα σύγχρονα στελέχη με τις απαραίτητες γνώσεις που χρειάζονται για αποτελεσματικό Social Media Marketing

Θέματα σεμιναρίου:

Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

  • Εισαγωγή στα Social Media. 100 αποκαλυπτικά στατιστικά
  • Μια παρουσίαση εισαγωγή στο νέο περιβάλλον επικοινωνίας και κοινωνικής συλλογικότητας μέσα από την επιρροή των νέων μέσων στις συνήθεις των ανθρώπων.
  • Τα social media σε απλά Ελληνικά
  • Περιληπτική και απλοποιημένη περιγραφή των δημοφιλέστερων Social Media & Social Networks
  • Το νέο περιβάλλον των Converged Media
  • Πως έχουν επηρεάσει τα κοινωνικά δίκτυα την επικοινωνία, το marketing και την επαφή με το κοινό; Παρουσίαση των δυναμικών που δημιουργούνται για τις επιχειρήσεις.
  • Internet Marketing
  • Περιγραφή των αναγκαίων ενεργειών για πετυχημένες στρατηγικές Online Marketing


Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

  • Marketing Metrics των Converged Media
  • Μια κατανοητή περιγραφή για το τι σημαίνει κάθε όρος μέτρησης στα Social Media και πως χρησιμοποιείται. (CPC, PPC, CRT, CTA, Conversions, Unique Users, Bounce Rate, Inbound Links, Social Media Engagement κλπ)
  • Blogging
  • Μια συνοπτική αποκρυπτογράφηση του τι είναι blogging και παρουσίαση 25 διαφορετικών τύπων που ταιριάζουν σε κάθε περίπτωση.
  • To Facebook News feed.
  • Αποκρυπτογράφηση της δομής, της λειτουργίας και της θέασης του Facebook από το κοινό.
  • Τι πρέπει να αναρτά στο Facebook μια εταιρία
  • Καταγράφονται οι κατηγορίες και η μορφές περιεχομένου που προσελκύουν το κοινό καθώς και οι εφαρμογές που δημιουργούν CTAΆa Call to Actions για ενεργοποίηση του κοινού.


Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

  • Προσέλκυση πελατών μέσω του Facebook
  • Μια συνοπτική παρουσίαση που καταγράφει τις βασικές στρατηγικές του πως προσελκύεται το επιθυμητό κοινό, πως μετατρέπεται η επιθυμία του κοινού σε ενέργειες και πως αναλύονται οι συμπεριφορές.
  • Στρατηγικές για την χρήση του Twitter
  • Αναλυτική περιγραφή για την χρήση του Twitter για CRM, Προώθηση πωλήσεων, Events Activation, Crisis Management, Corporate Reputation Management
  • Πως μπορεί να χρησιμοποιήσει μια επιχείρηση το Linkedin
  • Στήσιμο σελίδας και δημιουργία γκρουπ μιας επιχείρησης. Μεθοδολογίες, τακτικές στρατηγικές για άντληση υπεραξιών από το παγκόσμιο δίκτυο επαγγελματικών σχέσεων
  • Social Media Cheat Sheets
  • Όλες οι τεχνικές για τον αποτελεσματικό και αποδοτικό χειρισμό των social media προς όφελος μιας επιχείρησης


Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

  • Δημιουργία μιας διαφημιστικής καμπάνιας στα Social Media
  • Επίδειξη του τρόπου δημιουργίας καμπάνιας στο Facebook και στο Linkedin.
  • SEO & SEM μεθοδολογίες προώθησης περιεχομένου
  • Αποκρυπτογράφηση των αλγόριθμων της Google και μεθοδολογίες για περιεχόμενο και λέξεις κλειδιά που ενισχύουν την ανιχνευσιμότητα ενός brand
  • Display Marketing – Διαφήμιση & Social Media
  • Παρουσίαση και καταγραφή του cross channel optimization μεταξύ paid, owned & earned media. Σύνδεση διαφήμισης banners με landing pages και call to actions
  • 15 μυστικά για επιτυχημένη καριέρα στην νέα αγορά Digital
  • Μια δημιουργική συζήτηση crowdsourcing με trade offs εμπειριών και μυστικών του Digital που κάνουν την διαφορά

Περισσότερες πληροφορίες

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198264 ή στο E-mail: seminars@naftemporiki.gr