Σεμινάριο

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πωλήσεις - Εξυπηρέτηση πελατών

Εισηγητής/Εισηγητές:

ΗΣΑΪΑΣ ΣΩΤΗΡΗΣ

Sales & Marketing Manager στην Med Nautilus Telecommunications Ελλάδος, επιστημονικός σύμβουλος, εισηγητής εταιρικών σεμιναρίων σε θέματα σχετικά με τον εμπορικό τομέα των διεθνών και Ελληνικών αγορών και με εξειδίκευση στις Τεχνικές Εταιρικών Πωλήσεων, Διαπραγμάτευσης Εταιρικής επικοινωνίας, Coaching και Ηγεσίας και Εξυπηρέτησης Εταιρικών Πελατών

αναλυτικό βιογραφικό

Ημερομηνία Διεξαγωγής: 5 ΙΟΥΝΙΟΥ 2015 και ώρες 17.00 - 22.00
Τόπος Διεξαγωγής:  Κτίριο Ναυτεμπορικής, Λένορμαν 205, Κολωνός

Κόστος
Συμμετοχής
150

Έκπτωση 40% για τους συνδρομητές

Σε ποιούς απευθύνεται:

Σε στελέχη εταιρικών πωλήσεων (Β2Β),  πωλήσεων λιανικής (Β2C), χονδρικής πώλησης και σε μικρομεσαίους επιχειρηματίες

Σκοπός σεμιναρίου:

Να εντοπίσει ο εκπαιδευόμενος τις συνήθεις αιτίες που δημιουργούν τις απορίες & αντιδράσεις των δυνητικών αγοραστών κατά τη διάρκεια του κύκλου πώλησης και εμποδίζουν τη τελική πράξη της πώλησης με απώτερο σκοπό να μεταπείθει τον δυνητικό αγοραστή-πελάτη. Να μπορεί επίσης ο εκπαιδευόμενος να μετατρέπει τα παράπονα των πελατών του σε πλεονεκτήματα, με σκοπό την αύξηση των πωλήσεων στο υφιστάμενο πελατολόγιο του. Να χρησιμοποιεί τις σύγχρονες μεθοδολογίες , για να αντιμετωπίζει υφιστάμενες  ή προβλεπόμενες  αντιδράσεις, οι οποίες εμποδίζουν τη πώληση των προϊόντων ή υπηρεσιών της εταιρείας του, ή την συνεχή διατηρησιμότητα του πελατολογίου του.

Θέματα σεμιναρίου:

  • Δομή των ερωτήσεων σε δυνητικούς πελάτες
  • Ορισμοί παραπόνων πελατών
  • Στρατηγική προσέγγισης
  • Χειραγώγηση παραπόνων σε πλεονέκτημα & τρόποι αντιμετώπισης
  • Παραγωγική προσέγγιση & θεμελίωση συγκεκριμένων προληπτικών διαδικασιών
  • Εντοπισμός των κρυφών παραπόνων πρίν την διακοπή συνεργασίας με τους πελάτες
  • Επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Διατμηματική συνεργασία δράσεων
     

Μεθοδολογία

  • Επιστημονική θεωρία
  • Ασκήσεις υφιστάμενων εμπειρικών εφαρμογών της Ελληνική αγοράς
  • Role playing


 

Περισσότερες πληροφορίες

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198264 ή στο E-mail: seminars@naftemporiki.gr