Σεμινάριο

FINANCE FOR NON-FINANCIAL EXECUTIVES

Χρηματοοικονομικά

Εισηγητής/Εισηγητές:

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΖΕΡΙΤΗΣ

CJBS. GMCA ,MBA Corporate Strategy & Finance, BA Economics. International Business, Strategic & Performance Management. Executive Advisor & Trainer

αναλυτικό βιογραφικό

Ημερομηνίες Διεξαγωγής: 13-14 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2016 και ώρες 17.00 - 22.00
Τόπος Διεξαγωγής:  Κτίριο Ναυτεμπορικής, Λένορμαν 205, Κολωνός

Κόστος
Συμμετοχής
300

Έκπτωση 40% για τους συνδρομητές

Σε ποιούς απευθύνεται:

Το πρόγραμμα είναι ιδιαίτερα χρήσιμο σε μεσαία και ανώτερα στελέχη πωλήσεων, marketing, προμηθειών, operations, engineering, παραγωγής και επιχειρηματίες μικρομεσαίων επιχειρήσεων χωρίς προηγούμενη ή/και επαρκή κατάρτιση στα χρηματοοικονομικά.

Σκοπός σεμιναρίου:

Οι συμμετέχοντες θα ενισχύσουν τις γνώσεις τους και την αυτοπεποίθησή τους σε βασικές αρχές χρηματοοικονομικής διοίκησης. Έτσι, θα είναι σε καλύτερη θέση να επικοινωνούν τους οικονομικούς στόχους κι επιδόσεις των τμημάτων τους με στελέχη άλλων διευθύνσεων και να αντιλαμβάνονται πληρέστερα τη δική τους συμβολή στην εξέλιξη των οικονομικών μεγεθών της επιχείρησης.
 

Θέματα σεμιναρίου:

Στο συνεχώς απαιτητικό επιχειρησιακό περιβάλλον, στελέχη από διάφορα τμήματα καλούνται να διαδραματίσουν ρόλο στη στρατηγική και στα κέντρα των αποφάσεων. Χρειάζεται, συνεπώς να γνωρίζουν πώς μετριέται η οικονομική επιτυχία καθώς οι καθημερινές αποφάσεις τους επιδρούν, αναπόφευκτα, στην «Αξία» της επιχείρησης.
Το πρόγραμμα εστιάζει στην ανάλυση επιλεγμένων χρηματοοικονομικών εννοιών παρέχοντας το πλαίσιο και τα αναγκαία εργαλεία για την ορθή λήψη αποφάσεων, τον καθορισμό - έλεγχο στρατηγικής και την υποστήριξη επιχειρησιακών προτάσεων. Αντλώντας στοιχεία μέσα από τις Οικονομικές Καταστάσεις προσεγγίζουμε τον «Επιχειρηματικό Κίνδυνο» εμβαθύνοντας στις έννοιες «Κεφάλαιο Κίνησης», «Νεκρό Σημείο», «Βιωσιμότητα», «Μόχλευση», «Αποδοτικότητα» και «Δημιουργία Αξίας». Μέσα από πολλές πρακτικές εφαρμογές, ανάλυση περιπτώσεων και παραδείγματα θα γίνουν κατανοητές οι επιπτώσεις των διοικητικών αποφάσεων στις οικονομικές επιδόσεις της επιχείρησης.
 

Αναλυτικότερα, θα καλυφθούν οι παρακάτω ενότητες: 

Α. Περιουσιακή & Κεφαλαιακή Δομή της Επιχείρησης

  • Επισκόπηση Καταστάσεων Ισολογισμού, Αποτελεσμάτων Χρήσης & Ταμειακών Ροών. Τι φανερώνουν και τι δεν αποκαλύπτουν 
  • Μεικτά & Λειτουργικά Αποτελέσματα
  • Profits Vs Cash Flow: Γιατί τα Λογιστικά Κέρδη διαφέρουν από τις Ταμειακές Ροές

Β. Κεφάλαιο Κίνησης & Βραχυπρόθεσμη Χρηματοδότηση

  • Cash Cycle: Κύκλος Ταμειακής Μετατροπής
  • Η Δυναμική του Κεφαλαίου Κίνησης. Αιτίες Ανεπάρκειας & Πολιτικές Διαχείρισης
  • Επισκόπηση σχετικών Οικονομικών Δεικτών
  • Αποφάσεις Χρηματοδότησης των Περιουσιακών Στοιχείων (Assets) της επιχείρησης 

Γ. Χρηματοοικονομικός Προγραμματισμός & Έλεγχος

  • Η Συμπεριφορά του Κόστους σε διαφορετικά επίπεδα παραγωγής 
  • Ανάλυση «Νεκρού Σημείου» (Break Even Analysis), «Συνεισφοράς» (Contribution) και «Περιθωρίου Ασφαλείας» (Safety Margin) 
  • Διαστάσεις Επιχειρηματικού Κινδύνου
  • Ανάλυση Βιωσιμότητας & Πρόβλεψη Πτώχευσης με συνδυασμό Αριθμοδεικτών
  • Σημεία Συναγερμού που απορρέουν μέσα από τις Οικονομικές Καταστάσεις
  • Ανάλυση «Μόχλευσης» (Leverage)
  • Πώς η Διάρθρωση Κόστους επιδρά στην Κερδοφορία και στη χάραξη Στρατηγικής
  • Μέτρηση «Ευαισθησίας» των Λειτουργικών Κερδών στις μεταβολές των Πωλήσεων

Δ. Μέτρηση Αποδοτικότητας (Return) & Δημιουργία Αξίας

  • Μέτρηση Απόδοσης (Return) Απασχολούμενων Κεφαλαίων
  • Financial Leverage & ROE: Επιπτώσεις από τη συμμετοχή «Ξένων» Κεφαλαίων 
  • Στοχοθέτηση και Μέτρηση Απόδοσης υπό τo πρίσμα Δημιουργίας Αξίας (Value)
  • Χρηματοοικονομικά Εργαλεία Στοχοποίησης Αδυναμιών – The Value Tree Model
  • Επισκόπηση σχετικών Οικονομικών Δεικτών
  • Πότε παράγεται «Οικονομικό» Κέρδος (Economic Profit); Σε τι διαφέρει από το Λογιστικό; 
  • Τι είναι οι «Ελεύθερες» Ταμειακές Ροές (Free Cash Flow); Πώς υπολογίζονται;

Ε. Πρόκριση Επενδύσεων

  • Πότε μια Επενδυτική Επιλογή είναι Σωστή;
  • Risk & Return. Μέθοδοι  Αξιολόγησης Επενδυτικών Προτάσεων (NPV, IRR, Payback)
  • Προεξόφληση Ταμειακών Ροών 
  • Ποια Μέθοδος συνδέεται άμεσα με τη Δημιουργία Αξίας;
     

Περισσότερες πληροφορίες

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198264 ή στο E-mail: seminars@naftemporiki.gr