Σεμινάριο

ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ''ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ - ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ - ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ''

Πωλήσεις - Εξυπηρέτηση πελατών

Εισηγητής/Εισηγητές:

ΚΑΛΤΣΟΥΝΑΣ ΣΙΔΕΡΗΣ

Σύμβουλος Επιχειρήσεων, εισηγητής σεμιναρίων

αναλυτικό βιογραφικό

Ημερομηνίες Διεξαγωγής: 5-6 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2005 και ώρες 09.00-14.00
Τόπος Διεξαγωγής:  Κτίριο Ναυτεμπορικής, Λένορμαν 205, Κολωνός

Κόστος
Συμμετοχής
400

Έκπτωση 40% για τους συνδρομητές

Σε ποιούς απευθύνεται:

Σε Πωλητές και διευθυντικά στελέχη που δραστηριοποιούνται στις Ιδιωτικές Μονάδες Παροχής Υπηρεσιών Υγείας Ιδιωτικές κλινικές, Διαγνωστικά Κέντρα, Μονάδες Εξωσωματικής, Ινστιτούτα παροχής Φροντίδων Υγείας και σε όσους ασκούν ελεύθερο επάγγελμα.

Σκοπός σεμιναρίου:

Η κατανόηση Αρχών και κανόνων της αγοράς των υπηρεσιών υγείας που διέπουν τις πωλήσεις και τις συνεργασίες με μεγάλους Πελάτες του ιατρικού χώρου, η εκπαίδευση των στελεχών στον εντοπισμό, μελέτη, προετοιμασία και υποστήριξη της συνεργασίας.

Θέματα σεμιναρίου:

  • Το Σεμινάριο διαπραγματεύεται και αναπτύσσει, τεχνικές και εφαρμογές των ιδιαιτεροτήτων της πώλησης Υπηρεσιών Υγείας στους Μεγάλους Πελάτες.
  • Το στέλεχος εκπαιδεύεται στην αποτελεσματική διαχείριση και υποστήριξη του Ιατρού, Ασθενή, Συνοδού, της Ασφαλιστικής Εταιρείας του μεγάλου Πελάτη.
  • Η ανάλυση των ιδιαιτεροτήτων και της διαφορετικής βαρύτητας ενός έκαστου των πελατών μας, βοηθάει στα στελέχη να κατανοήσουν τόσο την ετοιμότητα όσο και την διαφορετικότητα της μεταχείρισης που χρίζει ο κάθε πελάτης.
  • Σε κάθε επιχείρηση υπάρχουν συνεργασίες μικρές, σημαντικές και μεγάλες. Το Management και τα Στελέχη της επιχείρησης οφείλουν να διαμορφώνουν αντίστοιχα την διαχείριση κάθε πελάτη, ώστε η επιχείρηση να αποκομίζει τα μέγιστα
  • Case studies: Με συγκεκριμένα παραδείγματα αναλύονται:
  • Ποιοι είναι οι Μεγάλοι Πελάτες, πως θα τους προσεγγίσουμε, τι είδους συνεργασίες επιδιώκουν και προσδοκούν, πως θα διαμορφώσουμε την ιδανική συνεργασία μαζί τους, οι ιδιαιτερότητες στις ομάδες των Μεγάλων Πελατών, προετοιμάζοντας την Εταιρεία μας να υποδεχθεί μεγάλους Πελάτες, ο εμπλουτισμός και η περαιτέρω βελτίωση της συνεργασίας με κάθε πελάτη, η κατανόηση του ανταγωνισμού έπ΄ ωφελεία της Εταιρείας μας και της βελτίωσης των αποτελεσμάτων μας.

Περισσότερες πληροφορίες

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198158 ή στο E-mail: seminars@naftemporiki.gr