Ν/σ υπ. Παιδείας: Ποια άρθρα συγκέντρωσαν τα περισσότερα σχόλια στη φάση της διαβούλευσης

Εντός του Μαΐου η συζήτησή του στη Βουλή
Τετάρτη, 06 Μαΐου 2020 13:56
UPD:13:57
FOSPHOTOS/Manolis Tsafos
A- A A+

Πάνω από 11.500 σχόλια συγκέντρωσε το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας, «Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις», κατά τη δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση που ολοκληρώθηκε σήμερα το πρωί.

Τα περισσότερα σχόλια αφορούσαν έξι άρθρα του σχεδίου νόμου. Ειδικότερα, την πλειονότητα των σχολίων (1.669) συγκέντρωσε η ρύθμιση για την εισαγωγή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων (άρθρο 1), που προβλέπει τη δοκιμαστική προσθήκη νέων θεματικών κύκλων στο νηπιαγωγείο και στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του δημοτικού και του γυμνασίου με σκοπό, όπως αναφέρει το νομοσχέδιο, «την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές».

Επίσης, το άρθρο 18, που αφορά τον τρόπο εισαγωγής των μαθητών στα πρότυπα και τα πειραματικά σχολεία συγκέντρωσε 1.638 σχόλια.

Μεγάλος αριθμός σχολίων (1.289) συγκεντρώθηκε και για το άρθρο 7, που αναφέρεται στη διάρθρωση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του Γενικού Λυκείου και τον τρόπο εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Έντονος σχολιασμός υπήρξε και για το άρθρο 51, που αφορά στο ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια Επαγγελματικά Λύκεια (973 σχόλια), για το άρθρο 49, που αφορά ρυθμίσεις για τη λειτουργία νηπιαγωγείων, δημοτικών και γυμνασίων (814 σχόλια) και για το άρθρο 2, που προβλέπει δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο νηπιαγωγείο (796 σχόλια).

Το νομοσχέδιο, σύμφωνα με τον προγραμματισμό του υπουργείου, αναμένεται να τεθεί προς συζήτηση στη Βουλή μέσα στον Μάιο.

Υπενθυμίζεται ότι Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας ανακοίνωσε νωρίτερα την υλοποίηση σειράς δράσεων με στόχο «την απόσυρση του αντιεκπαιδευτικού πολυνομοσχεδίου» που, όπως υποστηρίζε, «το υπουργείο Παιδείας και η κυβέρνηση της ΝΔ, εν μέσω πανδημίας και περιοριστικών μέτρων μετακίνησης, βρήκε την ευκαιρία να θέσει σε δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση σε κενό θεσμικού διαλόγου».

naftemporiki.gr με πληροφορίες από ΑΜΠΕ

Προτεινόμενα για εσάς

Δημοφιλή